Kan jag åka gondolen med barnvagn?

Får man åka i gondolliften med barnvagn, så man kan ta sig till toppstugan? Behöver man isåfall liftkort?

Kommentarer

  • Hej Ellen!

    Vad roligt att ni vill besöka oss på Kläppen.

    Det går alldeles utmärkt att åka med en barnvagn i gondolen, det enda ni behöver själva är ett liftkort, antingen ett engångskort eller ett av våra andra liftkort. Ni kan köpa enkelresor i receptionen på hotellet eller i skiduthyrningen.

    Hoppas vi ses!

    /Marcus i receptionen
    Kläppen Ski Resort