Hur kommer vi till Kläppen utan bil?

hej jag och mina kompisar vill åka upp till kläppen för att åka skidor men vet  ej hur vi kan komma ditt lättast och biligast så undrar om ni kan ge några tips hur vi kan komma upp ditt enklast
vill hälst åka buss up ditt dirket om de går ens
hälsningar daniel mate

Kommentarer

  • Hej Daniel.
    Tack för din fråga.
    Det går att ta sig med buss hit till Kläppen med Fjällexpressen från Stockholm, Göteborg och Malmö och den stannar även på orter där emellan.
    För att se deras resväg och hållplatser så följ länken så hittar du tidtabellen där.

    Varmt välkomna
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning