Hur länge är backarna öppna på kvällen?

Hej! Planerar resa för skolklass till Kläppen under januari och planerar aktiviteterna för lördag och söndag. Är det kvällsåkning på lördagar i januari?

Kommentarer

  • Hej Ants Neo,
    trevligt att ni planerar att komma till oss på skolresa!

    Våra belysta backar är öppna till kl. 18:00 varje dag under säsongen. Planerar ni en skolresa rekommenderar jag er att kontakta Emilia som har hand om alla grupp- och konferensresor. Du når henne på: emilia.gudmunds@klappen.se - hon kommer hjälpa er att forma er vistelse efter era önskemål.

    Varmt välkomna//
    Linda
    Kläppens bokningsavdelning