Vad kostar Av- & ombokningsskyddet för en större stuga?

Planerar att boka en större stuga veckan efter jul ( kostnad ungefär 29000)
Vad skulle ett av & ombokningsskydd kosta för en sådan bokning ?
Marina Isaksson

Kommentarer

  • Hej Marina och tack för din fråga!

    Ett om- & avbeställningsskydd för en större stuga kostar 595kr.
    Priset hittar ni när ni lagt till boendet i varukorgen.

    Tveka inte att höra av er igen vid frågor!

    Vänliga hälsningar,
    Kläppen Ski Resort
  • Gäller det bara för typ sjukdom när det är mindre än 36 dagar kvar eller även om man "bara" ångrar sig ?
    /Marina Isaksson
    Marina Isaksson
  • Hej Marina!

    Vid 35 eller färre dagar till ankomst, kan man endast avboka om något oförutsett hänt, exempelvis sjukdom. Då måste man även uppvisa ett giltigt intyg.
    Fram till 36 dagar innan kan man avboka/omboka utan anledning.

    Ni kan läsa mer om våra avbokningsregler här: Kläppen (klappen.se)
    eller allmana-bokningsvillkor-klappen-ski-resort.pdf

    Återkom vid fler frågor eller funderingar.
    Vänliga hälsningar,
    Kläppen Ski Resort