Kläppen Camps - Sommaraktivitet för alla barn mellan 10-15 år

Kläppen Arena - För hela familjen
Välkommen till Kläppen Arena i sommar! Här kan hela familjen prova att hoppa på skidor eller snowboard och landa mjukt i en airbag, träna balans på slackline, åka skateboard i minirampen och hoppa på våra trampoliner. Läs mer påwww.klappen.se

Kläppen Arena Camp
Ett camp för de som gillar utmaningar och vill spendera mycket tid och utvecklas i Kläppen Arena. Är du nervös för att prova något nytt trick på snö - då är det perfekt att prova det i vår arena först. Här minskar du skaderisken rejält och du kan prova på rotationer som du aldrig provat innan på ett säkert sätt, samtidigt så du får det så "likt verkligheten" som möjligt.

Träna in tricken i arenan och utför dem i parken på snö när du kan dem!

Någonting annat roligt är att du kommer i arenan ha tillgång till studsmattor, en dry slope med rail features och en miniramp. Så du kommer kunna göra annat mellan du provar nya trick i hoppet.

Kläppen Arena Camp
  • V.27 (4 juli-8 juli)
  • V.32 (8 - 12 augusti)
Detta ingår i Kläppen Arena Camp:
  • 4 nätter på Lägenhetshotell Kurbits med helpension.
  • 7 stycken 2 timmars pass på Kläppen Arena med instruktör. Uppdelat på förmiddag 2h och eftermiddag 2h.
Andra aktiviteter under campet:
  • Kanot
  • Bad
  • SUP
  • Fjällvandring
  • Fotboll/Volleyboll
  • Minigolf
  • Fiske
  • Hinderbana
  • Discgolf

Kläppen Summer Camp
Passa på att njuta av svenska fjällen, vackra Västerdalälven och gemenskapen med nya likasinnade vänner! Kläppen Summer Camp är till för alla barn och ungdomar i åldrarna 10-15 år!

Aktiviteter på land och i vatten för dig som vill prova Kläppen Arena och mycket mer.
  • V.31 (1 augusti - 5 augusti)
Detta ingår i Kläppen Summer Camp:
  • 4 nätter på Lägenhetshotell Kurbits med helpension.
  • 4 stycken 2 timmars pass på Kläppen Arena med instruktör.
Andra aktiviteter under campet.
  • Kanot
  • Bad
  • SUP
  • Fjällvandring
  • Fotboll/Volleyboll
  • Minigolf
  • Fiske
  • Hinderbana
  • Discgolf

Kläppen Ski Resort