Vilka är Kläppen Big airbag´s öppettider?

Hej!
Jag är sjukt sugen på att testa er nya året runt big airbag! Har ni öppnat den för användning än? Är den isåfall öppen varje dag, vilka öppettider har den?
Med vänlig hälsning, Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Vad härligt att du är sugen på att testa vår big-airbag!

    Denna big-airbag har enbart använts för provhoppning just nu och är stängd för säsongen då den enbart är tänkt att användas för barmarksträning närvintersäsongen är över. I nuläget är det planerat att denna ska öppna någon gång i maj men än så länge har vi inget exakt datum.

    Tackför din fråga så får du ha en fortsatt bra vintersäsong!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort
  • Hej är den öppen och hur mycket kostar det att hoppa? 😀
  • Hej Conny!

    Vad kul att du är sugen på att testa Kläppen Arena och vår Big airbag!

    För att se aktuella öppettider kan du kika här Kläppen (klappen.se)

    Varmt välkommen!

    Hälsningar
    Sandra
    Kläppens skidskola
  • Hej! Har ni en airbag tillgänglig under vintersäsongen med?
  • Hej Johann,

    Nej under vintersäsongen är den stängd.

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,