Fungerar andra anläggningars liftkort hos er?

Hej
Använder ni samma typ av KeyCard som någon annan anläggning i Sverige. Jag sitter på rätt många plastkort från olika ställen, så tänkte att jag kunde ha tur och slippa införskaffa ännu fler.
Mvh
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia.
    vad roligt att ni funderar på att åka hit! På Kläppen kan du ladda kort med märkningen KeyCard och SkiData. Har ni plastkort märkta med dessa system går de att använda här också.

    Hälsningar/
    Tove
    Kläppens bokningsavdelning
  • Hej.
    Jeg har KeyCard fra Branäs, som jeg benyttede i 2017.
    Går dte at bruge dem i Kläppen i 2020?
  • Hej Poul, och tack för ditt mail.
    Kort från Branäs går att använda så länge sifferkoden på baksidan har 23 siffror.

    Varmt välkomna/ Linda
    Kläppens bokningsavdelning
  • Hej.
    Funkar skistars liftkort hos er, eller behöver jag nya plastkort från er?
  • Hej Pontus, tack för en bra fråga.

    Du behöver inte ha just ett Kläppenkort- men det måste vara ett Skidata och/eller keycard. Som linda skrev här ovan behöver kortnumret vara på 23 siffror.

    Skistar och vissa andra anläggningar har ett annat system som kallas teamaxcess, vilket vi alltså inte tar emot. Hoppas det var svar på frågan.

    Trevlig helg/
    Sofia

    Kläppen Ski Resort