Kan ungdom åka på vuxenskipass?

Hej! Kan en ungdom lösa ett skipass för vuxen eller måste man lösa för ungdom? Vuxen och ungdom kan väl inte dela skipass?
Med vänlig hälsning, Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    En ungdom kan åka på ett vuxenskipass. Skipassen är personliga och kan inte delas mellan flera personer, förutom föräldraskipasset som är menad att delas mellan två vuxna.
    När du laddat dina skipass ska dessa textas med för- och efternamn i namnrutan på baksidan av alla keycard.
    Har du fler frågor kan du nå oss på numret: 0280-96200, alt mejl: info@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.