Kan barn åka på vanliga KeyCard?

Hej Kläppen!
Vi har två barn, 3 respektive 6 år gamla.
Som jag förstått laddar man på deras kort till nollpris upp till den dagen dom fyller 8?
Vi har ett Trollekort hemma och fyra vanliga keycard. Kan vi ladda 6-åringens Trolleladdning på ett vanligt keycard, eller måste vi köpa ett nytt Trollekort?

Kommentarer

  • Hej Lena,
    och tack din frågeställning!
    Våra KeyCard (oavsett design) kan laddas med alla typer av laddningar, dvs - ni kan absolut låta er 6-åring nyttja ett blått KeyCard.

    Trolleladdningen (kostnadsfritt) gäller fram till dagen barnen fyller 8 år.
    Här hittar du mer information om KeyCard- och Skipasskostnader.

    Hör av dig om du har fler frågor!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.