Ingår kaffekokare, vattenkokare, diskborste och diskmedel i boendet?

Hej!

Finns det kaffekokare, vattenkokare, brödrost, diskmedel och diskborste i stugorna på Horrmundberget (nr 423 i det här fallet)?

Kommentarer

  • Hej Martin,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni planerar att besöka vår anläggning!

    Kaffe- och vattenkokare samt disktrasa skall finnas i stugorna. Diskmedel och diskborste ingår inte i boendet. Diskmedel och diskborste finns att införskaffa på anläggningen, på matbutiken Tempo som ligger vid Kläppens camping - Se den gula markeringen på områdeskarta här under;

    Om du har fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt, antingen via kommentarsfältet här, eller via bokningsavdelningen bokning@klappen.se alt. 0280-96200

    Önskar er en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort