Hur många personer får plats i en kanot? Hur många har ni på Kläppen?

Hej!
Vi är ett gäng som tänkte paddla lite i sommar.
Min fråga är hur många kanoter ni har till uthyrning, och hur många får man plats i varje kanot?

Kommentarer

  • Hej Johanna,
    det gläder oss att ni planerar att spendera er sommar i vackra Sälen!

    På Kläppen har vi 11 kanoter, varav 6 där det kan sitta tre personer och 4 kanoter där det kan sitta två personer.
    Om det är av intresse har vi även 7 SUP:ar (standuppaddleboard's) till uthyrning, varav 4 hårda och 3 uppblåsbara/portabla.

    Här kan du läsa mer om våra aktiviteter sommartid!

    Hoppas att vi ses i sommar,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort