Hur åker man till Kläppen kollektivt på bästa sätt?

Hej,
Om man ska åka till Kläppen med tåg eller buss från Stockholm:
Vilken ort åker man till med buss resp. tåg?
Vänliga hälsningar
Ann-Helen

Kommentarer

  • Hej Ann-Helen,
    Tack för att du hör av dig till oss.
    Om man skall ta sig till Kläppen kollektivt så kan man göra det lättast med buss. Kolla gärna på Dalatrafik, Fjällexpressen eller Masexpressen. Dessa bussbolag åker förbi Kläppen.
    Åker man tåg så byter man i Mora eller Borlänge oftast och tar buss därifrån. Den närmsta busshållplatsen  är precis utanför oss och heter Kläppen.
    Varmt välkomna.
    Mvh
    Jack Dickenson
    Kläppen Ski Resort