Varför hittar jag inte min bokning?

Hej. Jag har bokat och betalt en stuga med incheckning 13/3 2021. Men jag hittar inget mail. Tänkte boka skidskola skidor etc.
Tacksam för feedback

Kommentarer

  • Hej Maths,
    och tack för ditt mail. Det gläder oss att du bokat in din skidsemester hos oss i vinter!

    Jag skulle rekommendera dig att kontakta bokningen på 0280-96200 för att få en ny bekräftelse skickad per mail. Du kan även använda Mitt Kläppen för att se över din bokning, samt boka på en redan befintlig bokning. I detta fall ska du logga in som redan kund.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Bella Beiron
    Kläppen Ski Resort
  • Hej.
    Vi har köpt en vecka hos er i Sjungarbacken.I priset ingår två vuxna liftkort samt 2 skidskola för barn 7 år och 4 år. Kan man få något bevis på detta för att lägga det i paket till julafton. Om ni skickar något så skriver jag ut det.

    Det gäller vecka 10 och det är bokat i Inger Hanssons namn
    Mvh

    Ulf Hansson
  • Hej Ulf! Vad trevligt att ni kommer och besöker oss. Skicka ett mail till oss på bokning@klappen.se med ert bokningsnummer så kan vi skicka en bekräftelse på bokningen. Du kan även logga in på Mitt Kläppen och ladda ned en faktura/bekräftelse. Önskar dig en fin dag och en god jul!
    Kläppens bokningsavdelning