Finns det glutenfri mat på Kläppen?

Finns det glutenfria alternativ i restauranger?  Om ja, vilka av dem och vilka mat?

Kommentarer

  • Hejsan Joy,

    Tack för att du hör av dig till oss.
    Restaurangen ordnar mycket glutenfria alternativ. Det bästa är att prata med restaurangen direkt. Menyer kan ändras till och från så därför kan det bli svårt att räkna upp exakt allt. Ta en titt in på hemsidan via länken nedan för att läsa mer om vad som finns.

    Restauranger på kläppen >>.

    Varmt välkomna till oss på Kläppen Ski Resort.
    Kläppens bokningsavdelning