Går det att få kostnaden för paketerat skipass på separat kvitto?

Hej. För att kunna få friskvårdsbidrag för skipass så behövs helst ett separat kvitto per skipass, eller åtminstone att priset för skipassen är specificerade med kostnad på kvittot för boendet. Är det möjligt att få separata kvitton för paketerade skipass?

Kommentarer

  • Hej Niklas,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att besöka vår anläggning inom kort!

    Efter att bokningen är betald kan bokningsavdelningen gå in och skapa ett separat friskvårdskvitto. Jag skulle rekommendera dig att kontakta vår bokningsavdelning på bokning@klappen.se alt. 0280-96200.
    Se till att vara redo med bokningsnummer, namn och personnummer.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort