Kan jag boka boende utan frukost på Hotell Kurbits?

Hej! Går det att välja bort frukosten på Hotell Kurbits och boka boende utan det? Känns inte helt optimalt i dessa tider. Skulle vara bra om det går att välja bokningsalternativ med ett pris inkl frukost och ett utan. MVH Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för ditt meddelande.

    Frukosten på Hotell Kurbits ingår i boendepriset. Om ni inte vill njuta av frukosten på restaurangen går det att boka frukostpåsar istället som ni kan hämta och ta med er upp till ert rum och äta i lugn och ro där. Detta bokar ni i vår hotellreception.

    Varmt välkommen till oss i Kläppen.

    Med vänliga hälsningar
    Ebba T.
    Kläppen Ski Resort