Hur söker jag säsongsarbete i Kläppen?

Hej!

Jag är mycket intresserad av att söka ett säsongsarbete hos er. Det står i ansökan att om man vill söka flera tjänster ska man rangordna efter vilken du är mest intresserad av. Min fråga är om man kan skicka in flera olika separata ansökningar eftersom ens personliga brev inte matchar till alla olika tjänster.

Mvh

Nils Cato

Kommentarer

  • Hej Nils,
    Tack för din fråga!

    Det går jättebra att skicka flera olika separata ansökningar men rangordna gärna så blir det lättare för rekryterarna att se vad du helst vill jobba med. Om du har fler frågor kan du höra av dig till oss på telefon 0280-96200. Lycka till med dina ansökningar!

    Vänliga hälsningar Sandra
    Kläppens bokningsavdelning