Finns det WIFI i stugorna?

Jag kommer upp V. 11 till Kläppen. Finns det WIFI till stugan så barnen blir uppkopplade på kvällen? Barnen måste ha tillgång till internet.

Kommentarer

  • Hej Marcus,
    tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på Kläppen Ski Resort!

    Jag skulle rekommendera dig att kontrollera bokningsbekräftelsen. Står WiFi med på boendebeskrivningen ingår det i boendet.

    Redan vid bokningstillfället på vår onlinebokning har du möjlighet att filtrera ut boenden som erbjuder kostnadsfritt WiFi. Det gör du enkelt under fliken "Faciliteter". Se bild nedan

    Vi har även några surfzoner på Kläppen där du kan surfa gratis. Läs mer om dessa zoner här >>

    Du är mer än välkommen att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort