Hur hittar jag till Falkenområdet?

Hej!
Jag såg ett inlägg om skidområdet Falken och är lite nyfiken på vart det området ligger och hur jag skidar dit?

Kommentarer

  • Hej Isabelle,
    och tack för att du hör av dig till oss!

    Skidområdet Falken ligger på andra sidan Kläppenberget. Om du tar gondolen eller stolsliften upp till Toppstugan kan du skida ner i ett flertal olika pister - se bilden nedan

    Vill du läsa mer om Falkenområdet rekommenderar jag dig att besöka vår hemsida www.klappen.se/falkenomradet

    Önskar du en bättre överblick över hela vår anläggning finner du den stora pistkartan på www.klappen.se/pistkarta

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågor!
    Allt gott//

    Kläppen Ski Resort