Är Kläppen ansluten till ePassi? Jag vill nyttja mitt Friskvårdsbidrag.

Hej!Är Kläppen ansluten till e-passi? Så man kan använda sin friskvårdsförmån till att köpa ski-pass?

Kommentarer

  • Hej Camilla,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att skida i vår anläggning!

    Kläppen Ski Resort AB är inte anslutet till några friskvårdsnätverk. När du köper och betalar ditt Skipass via vår onlinebokning kan du med kvittokopia eller bokningsbekräftelse som underlag ansöka om fiskvårdsbidrag på din arbetsplats.
    På vår hemsida kan du läsa mer om vad som gäller vid friskvård på vår anläggning.

    Tveka inte att höra av dig på nytt om du har fler frågot!
    Önskar dig en trevlig påsk,
    Allt gott//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej!
    Nej, det går inte längre att använda sig av kvittokopia och få sitt friskvårdsbidrag i Alingsås kommun som jag jobbar inom. Utan det är genom e-passi som alla friskvårdsbidrag betalas ut nu. Endast genom att ni ansluter er kan jag nyttja mitt friskvårdsbidrag hos er. Har ni inte fått fler frågor om e-passi? Det är ju ett vanligt förfarande nu och de flesta motionsanläggningar och träningscenter är anslutna till det.
  • Hej Camilla,
    och tack för att du återkopplar.
    Vi är inte anslutna till ePassi eller något annat friskvårdsnätverk. Det vi kan erbjuda är en kvittokopia eller bokningsbekräftelse som underlag när du vill ansöka om friskvårdsbidrag via din arbetsplats.

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Jag kan tycka som tidigare nämnt att ni ska ansluta er till epassi så man kan nyttja sitt friskvårdsbidrag 😀

    Anna örn
  • Hej Anna, tack för att du skriver till oss!
    Vi förstår ditt önskemål, men på Kläppen är det kvittokopia alt. bokningsbekräftelse som du kan använda som underlag vid ansökan om friskvårdsbidrag.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag:) //
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hej, jag jobbar i Halmstad och vill gärna utnyttja ePassi för att köpa ligtkort hos er. Har ni gått med nu? Mvh, Janine

    Janine Hardt
  • Hej Janine, och tack för att du hör av dig till oss 😀
    Det är fortfarande kvittokopia eller bokningsbekräftelse som vi kan erbjuda som underlag vid köp av Skipass.

    Ha det bra i höst//
    Sofia
    Kläppen Ski Resort
  • Hej, jag undrar också över detta. Det kan ju bli en avgörande faktor vid val av skidanläggning för många...
    Johan
  • Hej Johan,
    och tack för att du ger oss feedback 😀
    Vi kommer inte ansluta oss till något friskvårdsnätverk, utan det är med bokningsbekräftelsen som underlag som du kan ansöka om friskvårsdbidrag. Friskvårdsbidrag >>

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.