Hur fungerar det med tältplats på sommaren?

Hej!
Hur fungerar det med tältplats, behöver man boka innan eller är det drop-in?

Med vänlig hälsning
Pernilla Hallerström

Kommentarer

  • Hej Pernilla,
    det gläder oss att du är intresserad av vår sommarcamping!
    Under sommaren kan du både förboka alternativt komma som drop in.
    När du bokar tältplats har du tillgång till vårt servicehus med köksavdelning, diskrum, dusch och toalett, samt tvättmaskin och torktumlare.

    Önskar du förboka kan du göra det via vår onliebokning

    Hoppas att vi ses i sommar,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort