Bookning af hytte til rabatpris?

Godmorgen
Jeg har her til morgen ville tjekke op på min side hos jer og priserne for at se hvilken hytte vi skal bestille til uge 6 næste år, forud til vores familiemøde i aften. Jeg kan desværre ikke komme ind med min mail, og jeg får ikke tilsendt mail hvor jeg kan ændre/lave nyt kodeord.
Kan i sende mig sådan et link eller evt hjælpe med og nulstille?
Ligeledes ser jeg at rabatten for tidlig bestilling udløb igår, vi var ellers sikre på det var senest i dag og ikke inden i dag da man så bla også havde nået og få løn m.m. 😁
Er det helt for sent og booke til rabatpris?
Mvh. Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du planerar att boka in din nästa vistelse på Kläppen Ski Resort!

    När det kommer till ditt personliga inlogg skulle jag rekommendera dig att kontakta vår bokningsavdelning för att återställa lösenordet. Kläppens bokning når du enklast via telefonväxeln +46280-96200 mellan kl 09:00-17:00.

    Gällande vårt erbjudande om att boka utvalt logi till 10% har du hela dagen på dig. Erbjudandet gäller till och med dagens datum, 30 juni 2021. Det rabatterade priset ligger redan justerat på vår onlinebokning, så från och med morgondagen den 1 juli kommer priserna att höjas.

    Har du fler funderingar är du mer än välkommen att höra av dig på nytt, antingen genom att kommentera detta inlägg, eller genom att kontakta vår bokningsavdelning på +46280-96200 / bokning@klappen.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Bella

    Mange tak for hurtig svar. 😀

    Jeg må ringe ind og høre ad ellers må jeg oprette en ny konto.

    Men jeg kan se at alle priserne er steget med de 10% fra prisen igår?

    Mvh
  • Hej igen Camilla!

    Om du noterat en prisskillnad på det logi som du är intresserad av från igår till idag så rekommenderar jag dig att kontakta vår bokning om det också. Priset ska inte regleras förrän den 1 juli.

    Jag hoppas verkligen att ni kan reda ut alla frågetecken och att du kan boka upp det boendet du är intresserad av!

    Allt gott till dig//
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Camilla,
    nu har jag varit i kontakt med bokningsavdelningen som bekräftade att det har varit ett problem med priserna på onlinebokningen idag - men att det problemet nu är åtgärdat.

    Jag vill tack dig för att du kontaktade oss gällande detta!
    Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort