Booking af udstyr? Er der dansktalende skiskole instruktør?

Hejsa
Min familie og jeg har booket en hytte hos jer i uge 7 gennem Dansk Bilferie.
Jeg tænker at booke både skipass, skiskole og udstyr gennem jeres hjemmeside men vil høre om man lejer hjelm med når man lejer ski hos jer? Er der dansktalende skiskole instruktør på jeres børne nybegynder hold?

Kommentarer

  • Hej Diana,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat din skidsemester på Kläppen!

    Hjälm ingår i hyrpaket för barn upp till och med 7 år. Hjälm ingår inte i paket för personer över 7 år, dvs ungdom/vuxen/senior. För personer över 7 år finns tillvalet "hjälm" i onlinebokningen.

    Vi har ingen instruktör från Danmark i år, men alla våra instruktörer är utbildade för att kunna hålla lektioner för barn som talar svenska, danska och engelska. De är duktiga på att göra sig förstådda både genom tal och kroppsspråk.

    Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt!
    Vänligen// Bella
    Kläppen Ski Resort
  • Tusind tak for svar 😊.. Nyt spørgsmål. Jeg har min datter på 6 år med og jeg kan forstå på jeres hjemmeside at skipass til børn under 7 er gratis men at de skal bære et kort/skipass.
    jeg kan ikke finde hvor jeg kan booke sådan et til hende på jeres hjemmeside. Kan vi købe/oprette sådan et når vi ankommer hos jer?
  • Hej Diana,

    Det stämmer, barn upp till 7år åker gratis men de bör ha ett giltigt keycard/skipass.
    Om du vill förboka så kan du gå in på www.klappen.se/boka/skipass .Välj när ni ankommer till Kläppen samt hur många dagar ni behöver skipass för och välj barn 0-7år. När du checkar ut i kassan läggs ett keycard på köpet, alternativt om ni har keycard sen tidigare kan ni återanvända keycardnumret när ni bokar.

    Återkom gärna om det är några funderingar.

    Ha en fin dag!
    Vänligen /Sara
    Shop & Hyra
  • Hej igen 😊
    Jeg sidder og er igang med at ville booke diverse til min tur til jer i uge 7. Men jeg kan simpelthen ikke finde hvor jeg kan tilvælge hjelm til os voksne og min datter på 8.
    Har I måske et link til hvor det er?
  • Hej Diana, tack för din fråga! Där du bokar utrustning på hemsidan ( den ljusblåa fliken boka, utrustning, och sedan väljer du dina datum) kan du välja "enskilda produkter" istället för "kompletta paket" Boka Skidutrustning - Kläppen Ski Resort (klappen.se) . Den finns precis över de olika paketen.
    Allt gott!
    //Elsa
    Kläppen Ski Resort