Behöver vi boka bord till hotellfrukosten?

Vi ska bo på Hotell Kurbits och har frukostbuffé i restaurangen. Behöver vi boka bord eller tid till frukosten?

/Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din vistelse på lägenhetshotell Kurbits!

    Frukostbuffén serveras på rymliga Resturang Halster. Vanligtvis brukar det finnas gott om plats under frukostbufféns öppettider, så du ska inte behöva boka bord.
    Om du ändå känner att du vill ta det säkra före det osäkra kan du nå restaurang Halster på telefonnummret; +46(0)28096253

    Önskar dig en fortsatt fin helg,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort