Vad har ni för bokningsperioder på ert boende?

Hej. Undrar hur hel vecka räknas när man bokar stuga? Vill boka lördag-lördag, är detta möjligt?
Hälsningar Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna.
    Vi har olika bytesdagar på våra boenden. På en del är det lördagsbyten och på de andra är det söndagsbyten. Detta syns när du gör sök i onlinebokningen.

    De objekt som kommer fram när du gör ett "söndag-söndag-sök" är de som har bytesdag söndag och de som kommer upp när du gör ett "lördag-lördag-sök" är bytesdag lördag.

    Har du några andra frågor eller funderingar är det bara att höra av sig.
    Mvh
    Rickard
    Kläppen Ski Resort
  • Hej Klappen
    Vi er 4 som gerne vil booke 4 dage i påsken 2019
    Jeg kan se at man kan vælge alt
    Kan I hjælpe med hvad der er bedst ? vi vil gerne have nemt ski in ski out og en flot udsigt ! Jeg har kik på Gullbrändan - men hvilken af lejlighederne ligge bedst - i forhold til ovenstående ?
    Og kan i anbefale område der er bedre ?

    hilsen Åse
  • Hej Åse
    Vad trevligt att du hör av dig till oss.
    Vi ber dig höra av dig till bokningen så ska vi hjälpa dig på bästa sätt.
    Kontakta oss på 0280-96200

    Med vänliga hälsningar Linda
    Kläppens bokningsavdelning