Kan vi boka boende onsdag till söndag?

Kan man bara hyra 4 dagar boende hos er? Vi skulle vilja vara där onsdag till söndag.
Jelena

Kommentarer

  • Hej Jelena,
    och tack för din fråga!

    Våra ordinarie bokningsperioder för halv vecka är ons-lör/lör-ons samt tors-sön/sön-tors och det är dessa samt alternativen för hel vecka (sön-sön eller lör-lör) som du hittar på vår onlinebokning.

    Du är välkommen att kontakta vår bokningsavdelning på 0280-96 200 eller bokning@klappen.se om du vill undersöka tillgänglighet för boende under den period du önskar. Dem finns på plats och svarar helgfria vardagar mellan 9-16.

    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    //Hälsningar,
    Reception Kurbits
    Kläppen Ski Resort