Sitter barngrinden på över- eller nedervåningen i Kläppbacken?

Hej!
Finns det barngrind i Kläppbackens boende? Jag tänker uppe och nere i trappan?

Mvh
Jennie

Kommentarer

  • Hej Jennie,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att du bokat in din skidsemester på vår anläggning!

    Det finns en barngrind i alla stugorna i Kläppbacken. Vanligtvis sitter dessa på övervåningen, men det kan förekomma att den sitter på nedervåningen i någon av stugorna. Du får gärna kontakta oss när du vet vilken av stugorna du planerar att boka så kan vi ta reda på mer specifik information.

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka,
    Vänligen//

    Kläppen Ski Resort
  • Vi ska bo i Kläppbacken nedre 363, hur ser det ut med barngrind där?

    Mvh Jennie
  • Hej Jennie,
    och tack för att du hör av dig igen! I ditt boende 363 sitter barngrinden på övervåningen.
    Är det något annat du funderar på är det bara att höra av dig till bokning@klappen.se eller kommentera nedan.
    Varmt välkommen!

    Med vänliga hälsningar/ Alva

    Kläppens bokningsavdelning