Avbokning på grund av positivt coronatest

Om någon i sällskapet får Corona strax före avresa till vår bokade stuga i Kläppen, är det giltigt skäl för avbokning och pengarna tillbaka.

Kommentarer

  • Hej Joakim,
    Tack för din fråga!

    Ifall ni har ett avbeställningsskydd på ert boende så är detta en giltig anledning för att avboka stugan. Vi behöver i så fall få in ett giltigt läkarintyg eller exempelvis en skärmdump av det positiva testet där personens namn och datumet finns med för att se att detta var en person som skulle åkt med er på er semester.

    Vi hoppas att ni får möjlighet att besöka oss i vinter och hardu några fler frågor är det bara att höra av sig!

    Med vänliga hälsningar
    Theodor
    Kläppen Ski Resort