Kan jag ändra mitt alpina Skipass till ett kombinerat alpint- och längdkort?

Hej.
Undrar om jag kan ändra liftkorten i vår bokning så att det blir lift och längdåkningskort.
Vår bokning heter 3155****.
Mvh Pia Andersson

Kommentarer

  • Hej Pia,
    och tack för att du hör av dig!

    Du kan absolut uppgradera ditt alpina Skipass till kombikort. I detta fall kommer det att tillkomma en kostnad för mellanskillnaden. För att utföra ändringar i din bokning är du varmt välkommen att kontakta oss via telefon på +46280-96200.

    Välkomna!
    Kläppens bokningsavdelning