Format för leverans av bilder och videoklipp

Vill KB ha bilder och videoklipp på det sätt som de vanligtvis presenteras för en användare?

Kungliga biblioteket (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Nej. För att KB skall kunna hämta via feeds måste länken gå till de reella bild- eller videofilerna, och de får inte vara inbakade i en spelare eller visningsmjukvara via den länken. De ska vara tillgängliggjorda särskilt för KB.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.