Visning, hur tacka Ja/Nej?

Jag fattar inte hur man ska tacka ja elr nej till visning ? De står att jag inte svarat men har inte fått något mail om de
Annie Åberg

Kommentarer

  • Hej!
    Vi vill att våra sökande själva ska tacka Ja/Nej för att undvika missförstånd. Du måste logga in på Mina sidor och tacka Ja/Nej på varje erbjudande du får.

    Vi mailar alltid erbjudanden till registrerad mail, men mail kan fastna i spamfilter, så om du vet att du har sökt en lägenhet, logga in regelbundet på Mina sidor och kontrollera om du har fått något erbjudande.

    Gör så här för att tacka Ja/Nej.

    1. Logga in på Mina sidor på www.karlskronahem.se.

    2. Klicka på Erbjudanden

    3. Klicka sen på Lägenheter.

    4. Längst ner på varje objekt hittar du två knappar Grön - Ja, Röd - Nej. Välj och klicka på ditt svar.

    När sista svarsdatum har passerats ser du inte längre den gröna och röda knappen och allra högst upp, ovanför bilden, står det i stället: Svar efter visning behandlas.

    Med vänlig hälsning,

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.