Poäng osv

Jag har stått i kön hos er i några år nu och undrar hur ert kösystem funkar? För jag har inte fått in mer än 1900 poäng på flera år. Och det känns bara lite hopplöst nu när jag har ansökt om den perfekta lägenheten för oss, precis vid dotterns skola. Men ser att man ligger i sånt underläge för att få den.
Jag och dottern (11 år) bor i en liten 2a på 34 kvm och det är alldeles för litet för oss nu när hon inte är ett litet barn längre. Har letat efter större bostad ganska länge nu men det börjar kännas som att man sitter fast här. Finns det ens en chans att få en lägenhet hos er med de låga poäng jag har? Och hur får jag mina poäng att växa?
Allt gott! //Elin Svensson
Elin Svensson

Kommentarer

  • Vårt kösystem bygger på poäng. Du samlar 1 poäng per dag som du finns med i vår intresseanmälan. Du måste själv uppdatera din intresseanmälan 1 gång per år för att inte förlora dina poäng.
    Eva
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.