Om lägenheten

Hejsan!
Jag har en fråga?
När svarar ni efter visning om till exempel fick jag godkänt eller inte.
Till exempel sista dag att täcka jag eller nej idag så när ni svara oss om fick jag detta lägenheten eller inte???
Doaa Falougi

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har som riktlinje att alla sökande på en lägenhet ska får svar inom två veckor. Det beror dock på hur snabbt personen som står först i kön skickar in de underlag vi efterfrågar. Om hen väljer att tacka nej till kontraktet trots allt, så kan det i värsta fall ta ytterligare tid.
    Anna-Karin
  • Om man har svarat ja är det för att man har svarat ja på att komma på visning eller att man har svarat ja för man ska ta lägenheten ?
    Olga
  • Hej Olga!

    Det du kan besvara på Mina sidor är om du är intresserad av lägenheten eller inte.

    Bästa hälsningar,
    Zandra
  • Hej!
    Jag skulle vilja en fråga?
    vjollca topalli
  • Hej!
    Enklast skickar du dina frågor till vår kundservice på info@karlskronahem.se

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.