Hur beställer jag en ny nyckel?

Jag har tappat en nyckel till min bostad. Hur beställer jag en ny?

Anna-Filippa

Kommentarer

  • Hej!
    Om du har tappat en nyckel kontaktar du Felanmälan eller kommer in i Bobutiken så fort som möjligt. Du måste betala innan vi lägger en beställning och vi rekommenderar att du beställer ett cylinderbyte och inte en extranyckel. Vi byter då ut hela låset och du får en helt ny uppsättning nycklar.

    Om du inte gör ett cylinderbyte, riskerar du att din hemförsäkring inte gäller i händelse av inbrott, eftersom du inte kan uppvisa alla nycklar i knippen. (En extranyckel räknas inte in i knippan.)

    Se prislistan HÄR för samtliga priser.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.