Nordström

Hej! Jag såg precis era planritningar för studentlägenheterna för Nordström och är väldigt intresserad av dem. På sidan står det att de mindre ettorna är avsedda för en student och de fåtal större är avsedda för ett par. Jag undrar om par lägenheterna är för de som är 40kvm eller även 34kvm då jag som singel student är intresserad av den som är 34kvm. Mvh Lena
Lena

Kommentarer

  • Hej Lena!
    Det är inga problem att man som singel bor i de lägenheter på 34 kvm. Däremot så är de mindre rummet endast avsedda för en person.

    Bästa hälsningar,
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.