Laddbox

Som nyinflyttad på Gästgivarvägen, undrar jag om möjligheten till laddbox i garaget finns? Hybrid och elbilar ökar ju frekvent.

Bengt Liljegren

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, tyvärr är det inget som är aktuellt just nu. Vi har ett avtal med Affärsverken om att installera ett antal laddboxar på vår mark runtom Karlskrona och dessa kommer då även vara tillgängliga för allmänheten. Jag måste tyvärr hänvisa dig till Affärsverken för att kontrollera platserna för dessa.

    Som du säger så ökar innehav av hybrid- och elbilar hela tiden och det är därför inte omöjligt att vi kommer att ändra vår hållning i frågan längre fram. Vi kommer naturligtvis informera våra boende om detta i så fall .

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.