Jag vill ha en tvättmaskin installerad, kan jag beställa det av er?

Inköp och installation av tvättmaskin står du som hyresgäst för. Installationen måste vara utförd av behörig personal. Tänk också på att vid en avflytt ska lägenheten återställas som den var vid inflyttningen.
Karlskronahem

Kommentarer

  • Fitore Ademi
  • Hej!
    Vi förstår inte riktigt bilderna. Är det något du vill att vi ska göra? Hör gärna av dig igen så ska vi försöka hjälpa dig.

    Vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.