När kommer elparkeringar till Musikgatan?

Hej. Det skulle visst fixas elparkeringar på Musikgatan. Jag undrar när detta är aktuellt för jag har en ren elbil nämligen.
Mvh Nenne
Nenne Karlsson

Kommentarer

  • Hej!
    Tyvärr har vi ingen information om eller när det beräknas komma laddstolpar till Musikgatan.

    Bästa hälsningar,
    Zandra
  • Hej igen. Men det ska ju komma det har vi fått info om. Stämmer inte detta?/ Nenne
    Nenne Karlsson
  • Hej!
    Det finns en plan på att etablera laddstolpar i området. Dessa stolpar kommer vara som en laddstation och inte hyras ut. Vi kan idag inte ge någon information när detta projekt påbörjas.

    Vänliga hälsningar,
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.