Är jag först? Bo-direkt

Hur vet man om man är först när det gäller bo-direkt lägenheter? Jag har sätt ett antal lägenheter med bemärkelsen bo-direkt där man kan se hur många som ansökt. Jag ansökte om en lägenhet för några dagar sedan som var nyanlagd på hemsidan och jag råkar tro jag är först eftersom jag ej kan se hur många som ansökt lägenheten. Har jag rätt? eller bör jag vänta med säga upp mitt nuvarande kontrakt.
Murre

Kommentarer

  • Hej!
    Säg aldrig upp ditt nuvarande kontrakt, innan du har signerat ett nytt kontrakt!

    Vi kommer kontakta den person som står först i kön av de som har tackat Ja efter visningen, därför är det viktigt att man verkligen loggar in på Mina sidor och tackar Ja/Nej. Om du inte har svarat efter sista svarsdatum, kommer vi inte kontakta dig även om du står först i kön.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.