Varför är mina element kalla?

Hej!

Jag tycker att det är kallt hemma och mina element är alldeles kalla. Nåt måste vara fel, kan ni komma ut och kolla på det?

Kommentarer

  • Hej !

    Tråkigt att du tycker det känns kallt. Att dina element är kalla behöver inte vara något problem i sig, allt hänger på hur varmt du har i övriga lägenheten. Om det är över 20 grader känner termostaten av det och elementen känns då kalla eller svala.

    Innan du gör en felanmälan är det viktigt att du mäter din inomhustemperatur. Kom ihåg att alltid mäta temperaturen mitt i rummet, inte vid fönster eller väggar. Mäter du inte mitt i rummet är risken att mätningen blir missvisande. På Karlskogahems hemsida finns även en film med bra tips för att få så bra inomhustemperatur som möjligt. Den kan du se genom att klicka här!

    Hoppas att tipsen kan hjälpa!

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare