Får jag installera tvättmaskin i lägenheten?

Hej, får man sätta in en tvättmaskin i min lägenhet ? Utag finns för tvättmaskin.

Kommentarer

  • Hej ,
    Innan du slår till och köper ny tvättmaskin måste du ta kontakt med Karlskogahem. Vi gör då ett hembesök och kontrollerar vilken typ av maskin som passar och om den maskin du tänkt dig är möjlig att installera.

    När du köper ny tvättmaskin måste du alltid köpa installtionen av oss. Anledningen är att installationen måste utföras på ett fackmannamässigt sätt. Blankett för detta hittar du på våran hemsida www.karlskogahem.se. Den heter Tillval, fyll i den och lämna sen in till oss.

    Lillemor Administratör