Kan man ha två nummer till porttelefon?

Hej,
Jag och min sambo skulle vilja ha båda våra mobilnummer kopplade till porttelefonen, hur lägger vi in det?

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr går det inte i dagsläget att koppla mer än ett nummer till porttelefonen.

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare
  • Hej!
    Det går numera att ha två telefonnummer på en del av våra adresser. För att veta om det går på just din adress kan du kontakta Bobutiken, du hittar deras kontaktuppgifter här.