Hur gör jag för att anmäla intresse på en lägenhet?

Var ska jag svara om jag vill titta på en lägenhet som jag har fått förslag på?

Kommentarer

  • Lättaste sättet att göra en intresseanmälan är att logga in på mina sidor och sedan söka fram lägenheten bland lediga objekt. När du då går in på objektet hittar du en knapp där det står "gör intresseanmälan". Läs sedan igenom och godkänd dina uppgifter.

    Om du vill ha hjälp är du välkommen att antingen ringa oss säljare eller komma in i våran Bobutik. Våra öppettider hittar du här.

    Om lägenheten ligger på marknadsplats Torget kommer de tio personerna med mest köpoäng bjudas in till visning efter att anmälningstiden gått ut. Ligger lägenheten på marknadsplats Direkten är det först till kvarn som gäller och då kan max tio personer göra intresseanmälan och samtliga erbjuds visning.

    Ha en bra dag!

    Hälsningar,
  • Hej,  jag kunde inte intresserat anmäla varför jag vet inte kan ni hjälpa mig med den.
  • Hej,
    Jag har varit inne på din profil och ser inte att det ska vara några problem för dig att intresseanmäla. Det kan vara så att du försöker göra en intresseanmälan för en lägenhet du inte uppfyller kraven för, exempelvis 50+ lägenhet eller seniorlägenhet.

    Maila oss uthyrning@karlskogahem.se och skriv vilken lägenhet det gäller så ska vi titta närmare på det.

    Ha en trevlig dag!
  • Hej

    Hur många lägenheter kan jag göra intresseanmäla? Finns det gränser?

  • Hej,
    Du kan ha tre intresseanmälningar samtidigt.
  • Hej!

    Jag är intresserad att ställa mej i kö för lägenhet på Järnvägsgatan, alternativ Frödingsplan om Ni har lägenheter där.
    Hoppas att jag anmälde mig rätt

  • Hej!

    För att ställa dig i vår bostadskö, kan du anmäla dig på vår hemsida.
    Klicka här för att göra en kundanmälan.
    Du börjar då att samla köpoäng, du får 2 st poäng per dag.
    Vi kan skicka förslag till dig när det blir någon ledig lägenhet i centrum, då kommer Järnvägsgatan med.
    Vi har inga lägenheter på Frödingsvägen, men i Karlberg har vi på Kilstavägen, Såningsvägen och Karlbergsvägen.
    Kryssa i att du önskar förslag från Centrum och Karlberg.

    Om du har några frågor, så hör av dig så hjälper vi dig.