Kan jag ställa min båt i garage?

Hej!
Jag letar efter ett ställe att vinterförvara min båt på, har ni nåt sånt att hyra ut?

Kommentarer

  • Hej!

    Visst har vi det, du kan hyra en plats i Skrantafallets centralgarage (förutsatt att det finns något ledigt, såklart!). Här finns det möjlighet att förvara trailer med båt, vattenskoter och släpkärra på den hyrda platsen.

    För att söka en plats i centralgaraget gör du precis som när du söker lägenhet. Du loggar in på Mina Sidor, lägger intresseanmälan på den plats du är intresserad av och avvaktar svar från oss.

    Lycka till!

    Hälsningar,
    Karima

    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare