Sista ansökningsdag

HejJag undrar om två saker gällande lägenhet som ligger i baggängensvägen 38B.
Först närär det sista dag för ansökning för att som jag har sett det står ett fel i datumet?
Den andra när ska den lägenheten bli ledig?Står rätt datum för ledig datum?
Jag bifogar en bild på annons så att ni vetvad jag menar

Kommentarer

  • Hej Jasmine!
    Tack för dina frågor, tyvärr så har det blivit något fel i vårat system så det går inte att söka på den här lägenheten.

    Lillemor Administratör