Räcker det att bara logga in för att behålla mina köpoäng?

Hej,
Jag fick ett mail att jag inte varit inloggad och därför riskerat att tappa min plats i bostadskön. Jag har nu loggat in på mina sidor. Räcker det för att behålla min köplats eller måste jag göra något mer?

Kommentarer

  • Hej ,
    Det räcker med att du loggar in på Mina sidor för att hålla din sida aktiverad.

    Passa gärna på när du loggar in att kontrollera att vi har rätt uppgifter till dig.

  • Får jag bekräftat att jag har aktiverat min ansökan om att stå kvar i bostadskön?
  • Hej ,

    Nej du får ingen bekräftelse men det räcker med att du loggar in på mina sidor så känner systemet av att du vill vara aktiv i kön.
  • Hur många poäng har ja
  • Hej !
    Dina poäng ser du när du loggar in på mina sidor.

    Du kan även mejla oss på uthyrning@karlskogahem.se om du har problem med inloggningen så ska vi hjälpa dig att titta.
  • Hur räknas köpoängen. Min mamma har stått i kö i mer än 4 år och jag kan inte se att det ökar. Kan det bli fel på poängen?
  • Man får två poäng per dag man står i vår bostadskö.

    Efter köpoängen på mina sidor kan man se datumet man ställde sig i kön så det finns och genom det kan man kontrollräkna om man känner sig osäker på att det stämmer

    För att ta ett exempel har denna person stått i 5 år och 139 dagar vilket blir 1964 dagar. Eftersom man får två poäng per dag tar man antal dagar gånger två så blir det 3928poäng.

    Det går självklart även bra att mejla oss så kan vi kontrollera att det är rätt. Vår mejl är uthyrning@karlskogahem.se.

    Ha en trevlig dag!

  • Hur ofta ska jag logga in för att stå kvar i kön, hittar inget om det nånstans.
  • Hej!
    Du behöver logga in minst var 180 dag vilket är ca var sjätte månad.

    Ha en fin dag!