Parkering

Hej. Jag står i kö till parkering runt mineralvägen, helst med carport. Jag undrar hur lång tid det kan ta ungefär eller om det ser ut att bli någon ledig snart? Med vänlig hälsning, Malin.
Malin Ekroth

Kommentarer

  • Hej Malin,
    Tack för din förfrågan.

    Det enda som finns ledigt att söka just nu är ett varmgarage. För övrigt är det helt fullt.
    Det är svårt att säga hur lång tid det tar men så fort vi får in en uppsägning så annonserar vi ut platsen enligt vårt kö-poängsystem för fordonsplatser.
    Marie Holmberg