Får jag måla om i lägenheten?

Hej! Jag undrar om man får måla om i sin lägenhet till en neutral färg i ett eller flera rum?

Kommentarer

  • Hej Ida!
    Innan du gör något i din lägenhet kontakta din områdesansvarig.
    Ha en fin dag!

    Hälsningar Lillemor

    Lillemor Administratör
  • Hejsan!
    Vi tänkte att måla min sovrummet om vi ska få den. Jag har varit i Karlskoga konturet och dem sa ska ni kan väta till oktober. Våras sovrummet är gammal om vi få måla jag vill ha en boka tid ni kan komma och måla eller tapeter till oss.
    Tack

  • Hej Bahar!
    Jag har vidarebefordrat ditt mejl till områdesansvarig så han kommer att kontakta dig.
    Ha en fin dag!
    Lillemor Administratör