Kan vi lägga ihop våra poäng?

Hej,
Jag och min flickvän söker lägenhet tillsammans, vi står som medsökande till varandra. Hon har 2365 poäng och jag har 743 poäng. Kan vi lägga ihop dem så vi söker lägenhet med drygt 3000 poäng?

Kommentarer

  • Hej !

    Det vore ju smidigt om det gick att göra så, men tyvärr går det inte. Ni söker lägenhet med de högsta poängen mellan er, i det här fallet din flickväns. Lycka till med sökandet!

    Hälsningar,
    Karima
    Karima Kommunikatör/Seniorutvecklare