Lägenhet

Hej! Jag fick erbjudande om lägenheten på Såningsvägen 10A. Jag har svårt att komma ifrån jobbet på era telefontider men fick tag i en som nämnde när visningen är. Finns det ingen möjlighet någon annan tid eller kanske vecka 27?
Tacksam för svar, mvh Kenny

Kommentarer

  • Hej Kenny!
    Vi har tyvärr inte möjlighet med att visa lägenheten mer än en gång.
    Om du inte själv kan gå på visningen går det bra att skicka ett ombud som tittar i ditt ställe. Mejla oss på uthyrning@karlskogahem.se med namn på personen som kommer.

    Ha en trevlig dag!